Pojištění zdravotních služeb
Pokud potřebujete:
-
poradenskou službu lékaře na telefonu
-
informaci o preventivních prohlídkách, nejbližším lékaři, lékárně či pohotovosti
-
vyhledat vhodného lékaře a objednat k němu
-
dopravit do nemocnice nebo z nemocnice
Kontaktujte asistenční službu:
-
Telefon: 241 114 114
-
Fax: +420 221 586 100
-
E-mail: medical@europ-assistance.cz
Pojištění druhého lékařského názoru – Second Opinion
Zašlete zdravotnickou dokumentaci k vážné diagnóze prostřednictvím webové aplikace, kterou najdete zde, nebo poštou na adresu Generali Česká pojišťovna a.s., P. O. BOX 305, 659 05 Brno – obálku označit heslem „SO“.
Pojištění následné péče
Zašlete do 90 dnů od vzniku pojistné události formulář Oznámení pojistné události a zdravotnickou dokumentaci k vážné diagnóze (lékařskou zprávu, konečnou propouštěcí zprávu z nemocnice).
Pojištění zlomeniny
Zašlete doklad o úhradě nákladů za lehkou sádru a její aplikaci a zdravotnickou dokumentaci k úrazu (např. lékařskou zprávu, konečnou propouštěcí zprávu z nemocnice v případě nezbytné hospitalizace).