Pojištění lékařské asistence
Sjednáním smlouvy dětského penzijního spoření s Penzijní společností České pojišťovny, a.s. v období od 1. 11. 2017 do 31. 12. 2018 prostřednictvím společnosti FINHAUS a.s. získává každé dítě mladší 18 let zdarma pojištění lékařské asistence.
Pojištění lékařské asistence zahrnuje
Zdravotní služby
|
Lékař na telefonu
· konzultace zdravotního stavu
· vysvětlení lékařských pojmů, lékařských postupů a laboratorních výsledků
· informace o lécích a jejich účincích
Lékařské informace poskytované operátorem
· informace o nejbližším lékaři, lékárně, a lékařské pohotovosti
· informace o platbách za zdravotní péči, spoluúčasti pacientů, zdravotním pojištění
|
Druhý lékařský názor (Second opinion)
|
Zhodnocení dosavadní léčby vážné diagnózy a doporučení možných variant dalšího léčebného postupu s následnou osobní konzultací s naším lékařem.
Vážnou diagnózou se rozumí:
· úraz, který si vyžádal alespoň 10 dnů hospitalizace
· onemocnění, které si vyžádalo alespoň 20 dnů hospitalizace
· operace, která si vyžádala alespoň 8 dnů hospitalizace
|
Jak se oznamuje pojistná událost
Zdravotní služby
|
Kontaktujte asistenční službu na 221 586 674, v pracovní dny od 7,00 do 19,00 hod.
|
Druhý lékařský názor (Second opinion)
|
Zašlete zdravotnickou dokumentaci k vážné diagnóze:
· on-line prostřednictvím www.generaliceska.cz
· poštou na adresu Generali Česká pojišťovna a.s., P. O. BOX 305, 659 05 Brno – obálku označte heslem „SO“
|