ČP Zdraví

 

 

Přeskočit na hlavní navigaci

Pojištění lékařské asistence

Sjednáním smlouvy dětského penzijního spoření s Penzijní společností České pojišťovny, a.s. v období od 1. 11. 2017 do 31. 12. 2018 prostřednictvím společnosti FINHAUS a.s. získává každé dítě mladší 18 let zdarma pojištění lékařské asistence.

Pojištění lékařské asistence zahrnuje

Zdravotní služby

Lékař na telefonu

·     konzultace zdravotního stavu

·     vysvětlení lékařských pojmů, lékařských postupů a laboratorních výsledků

·     informace o lécích a jejich účincích

Lékařské informace poskytované operátorem

·     informace o nejbližším lékaři, lékárně, a lékařské pohotovosti

·     informace o platbách za zdravotní péči, spoluúčasti pacientů, zdravotním pojištění

Druhý lékařský názor (Second opinion)

Zhodnocení dosavadní léčby vážné diagnózy a doporučení možných variant dalšího léčebného postupu s následnou osobní konzultací s naším lékařem.

Vážnou diagnózou se rozumí:

·     úraz, který si vyžádal alespoň 10 dnů hospitalizace

·     onemocnění, které si vyžádalo alespoň 20 dnů hospitalizace

·     operace, která si vyžádala alespoň 8 dnů hospitalizace

Jak se oznamuje pojistná událost

Zdravotní služby

Kontaktujte asistenční službu na 221 586 674, v pracovní dny od 7,00 do 19,00 hod.

Druhý lékařský názor (Second opinion)

Zašlete zdravotnickou dokumentaci k vážné diagnóze:

·     on-line prostřednictvím www.generaliceska.cz

·     poštou na adresu Generali Česká pojišťovna a.s., P. O. BOX 305, 659 05 Brno – obálku označte heslem „SO“