ČP Zdraví

 

 

Přeskočit na hlavní navigaci

Hlášení pojistné události

V případě, že chcete nahlásit pojistnou událost, vyberte prosím produkt, ke kterému se Váš požadavek vztahuje, najdete zde potřebné informace, pokyny i formuláře.

Pojistnou událost máte možnost nahlásit způsobem, který Vám nejlépe vyhovuje:

  1. Telefonicky na klientské lince 241 114 130 v pracovní dny od 8 do 17 hodin
  2. On-line prostřednictvím tohoto formuláře
  3. E-mailem na adresu info@generaliceska.cz  
  4. Osobně na kterémkoli obchodním místě Generali České pojišťovny a.s.
  5. Poštou na adresu Generali Česká pojišťovna a.s., P. O. BOX 305, 659 05 Brno

 

 

Pojištění sjednaná v rámci životního a majetkového pojištění Generali České pojišťovny

Pojištění následné poúrazové péče

PYRAMIDA ZDRAVÍ

MULTIZDRAVÍ

PULS

Pojištění pracovní neschopnosti a hospitalizace při dopravní nehodě

Pojištění pravidelných výdajů

LADY PLUS a GENTLEMAN PLUS

Stříbrné pojištění

Program Lady a Program proti rakovině

Pojištění hospitalizace a pojištění regulačního poplatku při pobytu v nemocnici

Pojištění denní podpory při pobytu dítěte ve zdravotnickém zařízení

Home Credit - pojištění úvěrových splátek a pojištění karty

Home Credit Slovakia - poistenie úverových splátok

PPF banka - pojištění platební karty

Fio banka - pojištění schopnosti splácet hypoteční úvěr

Fio banka - pojištění platební karty

Banka Creditas - pojištění platební karty

Pojištění stomatologické péče

Úrazové pojištění

Pojištění RunCzech

Profi Credit - pojištění schopnosti splácet úvěr

Pojištění lékařské asistence