ČP Zdraví

 

Vaše zdraví, naše radost

Přeskočit na hlavní navigaci

Soukromé zdravotní pojištění

GENERALI ČESKÁ POJIŠŤOVNA

Nový lídr českého pojišťovnictví

Na konci roku 2019 bude mít český pojistný trh nového lídra. Pojišťovací jednička vznikne spojením aktivit České pojišťovny, pojišťovny Generali a České pojišťovny ZDRAVÍ – tedy tří pojišťoven, které v České republice již od roku 2008 společně působí v rámci přední světové pojišťovací skupiny Generali.

Česká pojišťovna do konce roku 2019 koupí pojistný kmen České pojišťovny ZDRAVÍ v České republice. Ten se tak stane součástí České pojišťovny a společnost ponese nový název Generali Česká pojišťovna.

Patříte-li mezi naše klienty, všechny potřebné informace od nás obdržíte v dohledné době. Na vaše případné dotazy rádi odpovíme na speciální klientské lince 267 222 515. Kontaktovat nás můžete i prostřednictvím webového formuláře.

Důležité informace o společnosti Generali Česká pojišťovna

Název společnosti:

Sídlo:

Centrála společnosti:

IČO:

DIČ:

Informace o registraci:

Datová schránka:

Orgán dohledu:

Generali Česká pojišťovna a.s.

Spálená 75/16, Nové Město, 110 00 Praha 1

Na Pankráci 123, 140 00 Praha 4

452 72 956

CZ699001273

společnost je zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, sp. zn. B 1464

v93dkf5

Česká národní banka, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, www.cnb.cz

 

Důležité kontakty pro klienty

Do 20. 12. 2019 platí všechny současné kontaktní informace, které má Česká pojišťovna ZDRAVÍ uvedené na svých webových stránkách.

Od 21. 12. 2019 platí pro klienty v České republice kontaktní údaje, které naleznete níže.

Klientský servis:       

Generali Česká pojišťovna a.s.

P. O. BOX 305

659 05 Brno

Klientská linka:        

(+420) 241 114 114

Na linku 241 114 114 můžete volat jako na kterékoliv jiné národní číslo dle tarifu svého operátora. Můžete tedy volat i v rámci svých volných minut či neomezených tarifů bez dopadu na cenu hovoru.

Provozní doba klientské linky:

Na lince 241 114 114 nás můžete kontaktovat nepřetržitě 24 hodin, každý den v týdnu (včetně státních svátků a víkendů).

Kancelář ombudsmana Generali České pojišťovny:

Kancelář ombudsmana

P.O.BOX 305

659 05 Brno

Asistenční služba:

Europ Assistance s.r.o.

Na Pankráci 1658/121, 140 00 Praha 4

(+420) 241 114 114

medical@europ-assistance.cz

Asistenční služby jsou poskytovány 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

V případě, že máte pojištění sjednaná na Slovensku (k úvěrům a kartám společností Home Credit Slovakia, a.s. a Fio banka, a.s.), k žádným změnám nedochází. Pojištění pokračuje u České pojišťovny ZDRAVÍ a můžete se obracet na kontakty uvedené na webových stránkách.

Důležité změny

Co zůstává stejné?

Co se od 21. 12. 2019 změní?

  • Vaše pojistná smlouva        
  • Rozsah pojištění       
  • Pojistné podmínky
  • Čísla účtů pro placení pojistného        
  • Vaším pojistitelem je Generali Česká pojišťovna
  • Klientská linka: (+420) 241 114 114
  • Lepší dostupnost díky širší síti poboček
  • Rozšířená nabídka pojištění
  • Kontaktní adresa:

Generali Česká pojišťovna a.s.

P. O. BOX 305

659 05 Brno

V případě, že máte pojištění sjednaná na Slovensku (k úvěrům a kartám společností Home Credit Slovakia, a.s. a Fio banka, a.s.), k žádným změnám nedochází. Pojištění pokračuje u České pojišťovny ZDRAVÍ a můžete se obracet na kontakty uvedené na webových stránkách.

 

DŮLEŽITÉ OTÁZKY A ODPOVĚDI

Jak mohu od 21. 12. 2019 nahlásit škodu?

  • On-line:

Nejrychlejší a nejpohodlnější způsob oznámení škodní události. K již oznámené škodní události můžete ihned přiložit veškeré dokumenty v elektronické podobě a sledovat stav škody.

Své škody budete moci hlásit prostřednictvím formuláře, který bude od 21. 12. 2019 k dispozici na webových stránkách.

  • Telefonicky:

Své škody můžete hlásit na klientské lince 241 114 114 každý pracovní den od 7 do 19 hodin.

  • Písemně:

Své škody můžete hlásit i písemně. Příslušné formuláře ke každému typu pojištění naleznete od 21. 12. 2019 na webových stránkách .

Vyplněný formulář můžete odevzdat na kterékoliv pobočce případně zaslat poštou na adresu:

Generali Česká pojišťovna a.s.
P. O. BOX 305
659 05 Brno

Co se stane s nahlášenou, ale ještě nevyplacenou škodou?

V případě škody se samozřejmě můžete spolehnout, že bude vyřešena plně v souladu s vaší pojistnou smlouvou a v zákonem stanovených lhůtách. Veškeré požadavky, které v souvislosti s vaší škodou budete od 21. 12. 2019 mít, s vámi vyřeší Generali Česká pojišťovna.

Prodlouží se doba likvidace?

Proces spojení aktivit pojišťoven nemá negativní vliv na dobu likvidace pojistných událostí.

Změní se mi likvidátor?

Proces spojení aktivit pojišťoven není důvodem ke změně vašeho likvidátora. V případě dotazů se na likvidátora, který vaší škodu řeší, můžete i nadále s důvěrou obrátit.Proces spojení aktivit pojišťoven nemá negativní vliv na dobu likvidace pojistných událostí. Generali Česká pojišťovna díky moderním a prověřeným postupům řeší škody klientů velmi rychle.V případě škody se samozřejmě můžete spolehnout, že bude vyřešena plně v souladu s vaší pojistnou smlouvou a v zákonem stanovených lhůtách. Veškeré požadavky, které v souvislosti s vaší škodou budete od 1. 1. 2020 mít, s vámi vyřeší Generali Česká pojišťovna.

Jaký dopad na pojistné smlouvy má spojení aktivit České pojišťovny ZDRAVÍ v České republice s Českou pojišťovnou?

Spojení aktivit České pojišťovny ZDRAVÍ v České republice s Českou pojišťovnou nemá žádný dopad na vaše pojistné smlouvy ani na rozsah sjednaného pojistného krytí. Všechny pojistné smlouvy zůstávají v platnosti tak, jak jste si je u České pojišťovny ZDRAVÍ sjednali. V případě škody se samozřejmě můžete spolehnout, že bude vyřešena plně v souladu s vaší pojistnou smlouvou.
Veškeré požadavky, které v souvislosti s vaší pojistnou smlouvou budete od 21. 12. 2019 mít, s vámi bude řešit Generali Česká pojišťovna.

Mohu kvůli sloučení aktivit pojišťoven vypovědět svou pojistnou smlouvu?

Vznik Generali České pojišťovny pro vás znamená i možnost vaši aktuální pojistnou smlouvu vypovědět. Zákon pro takové případ stanovuje lhůtu 30 dnů od doručení dopisu, kterým klientovi změnu pojišťovna oznámí.

Přesto věříme, že s námi i nadále zůstanete a využijete nejen možností špičkového pojištění, ale také oceníte naše rychlé a profesionální služby v momentě, kdy se něco přihodí.

Jaký dopad má spojení aktivit pojišťoven na nahlášené a doposud nevyřešené škody?

Škody, které jste nahlásili České pojišťovně ZDRAVÍ, budou řádně vyřešeny v souladu s vaší pojistnou aktuální smlouvou.
Škody, které budou nahlášeny po 21. 12. 2019, bude v souladu s vašimi pojistnými smlouvami řešit Generali Česká pojišťovna.